Administratie

Wij zijn specialist in het bijhouden en verwerken van alle administratie voor het midden- en kleinbedrijf. Alles tot in de puntjes geregeld en tot achter de komma berekend. Wij adviseren u graag bij het inrichten van uw administratie, de uit te voeren werkzaamheden kunnen betreffen:

  • Geheel of gedeeltelijk bijhouden van uw administratie.
  • Verzorgen van ondersteuning bij het in eigen beheer bijhouden van de administratie.
  • Verzorgen van uw aangifte omzetbelasting, loonbelasting.
  • Opstellen van liquiditeits- en exploitatiebegrotingen.
  • Opstellen van tussentijdse overzichten (maand, kwartaalrapportering) met analyse of vergelijk t.o.v. begrotingen of resultaten uit verleden.
  • Verzorgen samenstelling jaarrekening en verwante belasting aangiftepraktijk en eventuele registratie/deponering bij instanties.
  • Verzorgen correspondentie en onderzoeken bedrijfsschappen en instanties zoals CBS.

 

Voor verdere mogelijkheden en vrijblijvende informatie kunt u contact opnemen.